Decreto do Concello de Oia de medidas urxentes para contención da expansión do Coronavirus

Decreto de medidas urxentes para contención da expansión do coronavirus COVID-19

Achegamos o Decreto sobre medidas urxentes para a contención da expansión do coronavirus. Seguindo as instruccións da Fegamp, as instalacións municipais permanecerán pechadas. Se traballará a porta pechada, en servizos mínimos. De 9 a 14 h. podedes chamar para calquera dúbida ao 986 362 125 e está operativa 24 h a sede electrónica.

Tamén está a vosa disposición na web un apartado específico, onde iremos subindo as medidas que se vaian adoptando nas distinas administracións.

Por outra parte, se sabedes de xente maior ou de risco que precise ir a compra, se pode poñer en contacto coas asociacións veciñais das parroquias ou directamente co Concello, para facer a xestión, e evitar así que acudan a espacios expostos.