II Cabalgata de Reis en Oia

O Concello de Oia organiza por segundo ano consecutivo a Cabalgata dos Reis Magos, que percorrerán as seis parroquias do Concello, repartindo centos de caramelos e ilusión aos máis cativos.

Se non to queres perder, este é o percorrido que farán: A Portela (11h), Mavia/Santa Comba (11.30h), Praza Loureza (12h), Praza Burgueira (12.30h), Praza de Torroña (13h), Casa Cultural Viladesuso (15h), Casa Cultural Pedornes (15.30h), Baixada Mosteiro co desfile da Rondalla de Mougás (16h).

A continuación, se achegarán ao CEIP Mestre Manuel García as 16.30h, onde saudarán ao Belén vivinte, e atenderán as demandas dos máis pequenos.

e lles deron un agasallo e máis caramelos.

Haberá agasallos, caramelos, chocolatada para todos, e animación infantil co grupo “Marexada”.

Rematarán a visita a Oia no Centro Cultural de Mougás as 19h.

TEN EN CONTA que se chove, os visitarán nas Casas de Cultura das parroquias no horario previsto. Se o tempo o permitise, ás 16 horas se faría o desfile das carrozas desde o Mosteiro ata o Colexio!!