Curso de mobilización e cambios posturais

O Concello segue apostando por acción formativas no ámbito do coidado das persoas maiores e dependentes orientadas tanto en beneficio do coidador (sexa profesional ou non) como da persoa receptora destes coidados, xa que entendemos que o benestar do primeiro dependerá sempre do benestar do segundo.

Neste curso se trata, de maneira sinxela, os contidos máis esenciais sobre a mobilización de persoas maiores e dependentes, en caso de que teñan os seus movementos limitados, sexan dificultosos ou inexistentes; as enfermedades físicas relacionadas con la movilización: úlceras, EPOC, parálisis etc; as axudas técnicas; tamén técnicas de movilización e inmovilización; riscos e complicacións dunha inadecuada manipulación; un taller práctico; e por último a evaluación.

O curso o imparte Cruz Roja de Baixo Miño e é gratuíto. As clases se impartirán en Pedormes os sábados do 5 de maio ata o 2 de xuño incluidos, de 16 á 20 h.

As persoas interesadas deberán inscribirse no Concello. Se recorda que as prazas son limitadas.