Máis de 7.000 persoas pasaron pola oficina de turismo de Oia este verán

O municipio recupera os niveis de afluencia turística previos á pandemia

Un total de 7.404 persoas pasaron pola oficina de turismo de Oia durante a tempada de verán, servizo que este ano se estendeu desde o 19 de xuño ata o 18 de setembro. Estas cifras supoñen un notable incremento respecto dos resultados do ano pasado, volvendo a niveis de afluencia previos á COVID-19.

Concretamente, os 7.404 visitantes deste verán supoñen un aumento do 52% respecto ao ano pasado, no que se rexistraron 4.846 (sendo en 2021 o período de apertura entre 18 de xuño e o 17 de setembro). Deste xeito, Oia continúa na súa senda de recuperación e volve a acadar totais semellantes aos rexistrados en veráns anteriores á pandemia (7.027 visitantes en 2018 e 8.218 en 2019).

Segundo a información recompilada polo persoal da oficina de turismo, das 7.404 visitas contabilizadas, un total de 3.988 correspondéronse con peregrinos, o que supuxo o 54% das persoas usuarias totais. Neste Ano Xacobeo destaca especialmente o incremento deste perfil de visitante, pois duplicáronse as cifras acadadas no verán de 2021 (1.996 peregrinos). Así pois, o Camiño converteuse, durante este verán, na principal motivación turística expresada polas persoas usuarias do servizo.

Procedencia

No que respecta ao lugar de orixe dos visitantes que fixeron uso da oficina, dos procedentes do territorio español (4.393 persoas) recibíronse principalmente turistas doutras localidades galegas e das comunidades de Madrid, Andalucía, Castela e León e Comunidade Valenciana. En canto a turismo internacional (2.960 persoas), os máis frecuentes foron os visitantes de países como Portugal, Estados Unidos, Alemaña, Italia, Reino Unido e Polonia.

Ademais de ofrecer atención a turistas e peregrinos, a oficina de información turística situada na Praza Centinela, no barrio histórico do Arrabal, prestou servizo a un total de 51 veciños e veciñas.

O Concello de Oia asumiu o servizo deste ano contando cunha axuda da Deputación de Pontevedra que cubriu o 66,75% do custo total da contratación do servizo (5.340 euros concedidos ao abeiro das subvencións destinadas ao financiamento dos custos e dotación de persoal para a realización de tarefas de información en oficinas de turismo adheridas á Rede de Oficinas de Turismo Info Rías Baixas durante o ano 2022).