Nova oportunidade para asistir ás visitas guiadas de arte urbana e historia de Oia

A próxima cita para coñecer as pinturas murais de Flix será o domingo 20 de xuño ás 12.00 e ás 16.30 horas. As visitas requiren inscrición previa

Tras o éxito da primeira xornada de rutas turísticas de arte urbana e historia, o domingo 20 de xuño haberá unha nova oportunidade para participar nestas visitas guiadas, as cales se desenvolverán en horario de mañá e de tarde.

As diversas obras de pintura mural coas que, ao longo dos últimos anos, se teñen ido embelecendo distintos espazos públicos de Oia, son as protagonistas dunha serie de rutas turísticas organizadas polo Concello de Oia e desenvolvidas polo guía oficial especializado Borja Concheiro. O itinerario afonda sobre os detalles destas orixinais e coloridas mostras de arte urbana, elaboradas polo artista venezolano Flix, e tamén na historia local.

A ruta inclúe a visita aos dous murais de Flix na rúa Párroco Claudio Rodal Fandiño (a baixada ao Mosteiro), ás pinturas exteriores e interiores no CEIP Mestre Manuel García e ás das gradas do campo de fútbol municipal.

A primeira xornada celebrouse o sábado 15 de abril, cunha visita en horario de mañá e outra de tarde e nas que se cubriron todas as prazas dispoñibles. Tendo en conta a boa acollida da proposta, o próximo domingo 20 de xuño desenvolverase unha nova xornada con dous horarios de visitas: ás 12.00 e ás 16.30 horas.

As visitas guiadas desenvolveranse seguindo todas as normas relativas á COVID-19 e requiren inscrición previa. Para obter máis información e realizar as reservas pódese consultar a seguinte web: https://www.vigoturistico.com/primera-ruta-de-arte-urbano-concello-de-oia/  Para preguntar calquera dúbida tamén se pode contactar co Concello no teléfono 986.36.21.25.

Pintura mural en Oia

Entre 2017 e 2020 a colaboración entre o Concello de Oia, o artista Flix, o colectivo ProxectoEwa e Pinturas Proa tense materializado na realización dun total de 6 pinturas murais en diferentes puntos da localidade: dúas na baixada ao Mosteiro (nas bases da ponte sobre a que pasa a estrada xeral PO-552), outras dúas no colexio Mestre Manuel García, unha no campo de fútbol municipal e outra no lugar de Torroña.

A vontade do Concello de Oia é a de continuar esta frutífera colaboración artística, á fin de seguir embelecendo o municipio a través das orixinais e coloridas creacións de Flix.