O Concello de Oia reclama á distribuidora eléctrica UFD melloras urxentes no servizo

Durante estes últimos meses, o tramo da rede de distribución eléctrica que vai pola zona da costa do concello de Oia sufriu varios cortes no subministro, que causaron graves perdas á hostalaría da zona. Recentemente foron trasladadas estas queixas á alcaldesa, Cristina Correa, quen con carácter inmediato solicitou unha reunión urxente co delegado de UFD (Unión Fenosa Distribución). Así mesmo, requiriulle á empresa que, con carácter previo á xuntanza, analizara as causas dos cortes sufridos este ano e as medidas a tomar para evitar que esta situación se repita.

Ambas partes reuníronse o pasado venres 23 de setembro, nun encontro no que participaron a rexedora oiense, o delegado de UDF en Pontevedra, Francisco Ramos, e o xefe de operacións en Vigo, Marco Gelpi; a fin de analizar as causas sufridas e as melloras a implementar por farte da compañía para evitar que se sigan producindo cortes que tanto prexuízo causan.

Desde UFD anunciaron que se van a priorizar e intensificar as obras de mellora e adecuación da rede de distribución eléctrica no Concello.

Neste sentido, a distribuidora comprometeuse a adiantar a substitución de determinados equipos, así como a intensificar as labores de tala e poda, tanto na liña principal do Rosal, como na liña de apoio de Gondomar. Os traballos de tala e poda selectiva consisten, principalmente, en labores de limpeza nas zonas de servidume das liñas eléctricas para garantir as maiores condicións de seguridade para as infraestruturas de subministro eléctrico e asegurar a calidade e a accesibilidade da rede, evitando posibles incidencias por acumulación de masa forestal nas zonas próximas ás redes de distribución.

Finalmente, a compañía comprometeuse a realizar todas as accións necesarias para minimizar as incidencias no municipio de Oia.