Obradoiro de envellecemento activo e saudable

O Concello de Oia organiza un obradoiro de envellecemento activo e saudable dirixido a persoas maiores de 60 anos. A actividade comezará o 16 de xaneiro e desenvolverase todos os mércores ata o mes de xuño.

O obradoiro incluirá traballos manuais, xogos, actividades de risoterapia e creación de contos, entre outras; co obxectivo de que as persoas participantes se relacionen, traballen aspectos cognitivos e, sobre todo, que se divirtan e pasen un bo rato.

As sesións impartirase nas Escolas de Torroña (de 16.00 a 17.15h) e na Abadía de Loureza (de 17.45 a 19.00h) e terán carácter gratuíto. As persoas interesadas poden inscribirse no Concello de Oia ata o próximo 10 de xaneiro.

A iniciativa conta coa colaboración da Asociación de Mulleres Rurais de Oia, e está financiada a través do Plan Concellos 2019, liña 2 actividades, da Deputación de Pontevedra.