Un concerto para público familiar complementa a programación do Desafioia este domingo

Este domingo terá lugar o trail Desafioia, evento deportivo que este ano complementa a súa programación cunha proposta musical pensada para o público familiar. A competición deportiva desenvolverase durante a mañá e terá como punto de saída o Mosteiro de Oia.

Despois de tres anos de ausencia pola pandemia, a Asociación Gallega de Fibrose Quística volve presencialmente ao Desafioia grazas ao club Cornelios, e farao a través do concerto “Canto Contigo” de Paco Nogueiras, que terá lugar o mesmo domingo de 11.00 a 12.00 horas.

A asociación organiza este evento lúdico e musical de divulgación da fibrose quística grazas á organización do Desafioia, a Marqués de Vizhoja e o Concello de Oia. Trátase dun concerto de Paco Nogueiras pensado para os máis pequenos e coincidindo coa celebración do día do pai. A cita musical será de balde e desenvolverase no CEIP Mestre Manuel García, que cede as instalacións. Ao remate sortearanse agasallos entre as persoas asistentes.